Jäsentiedote 12/2019

12.12.2019

Kemiönsaaren Musiikkikilta ry vietti 45-vuotisjuhlaansa itsenäisyysjuhlassa 6.12.2019 Wrethallassa. Lina Källberg ja Kruglovin perhe (Maria Kruglova, Galina Leonova, Alexander Kruglov) soittivat klassisia pianokappaleita. Musiikkiopisto Arkipelagin oppilaat esiintyivät. Kaj Kulla ja Donnat Sonja Jägerskiöld ja Lotten Thilman-Gustafsson lauloivat suomenruotsalaisia lauluja ja kappaleen musikaalista My Fair Lady. Veronika Mattsson tulkitsi Edith Södergranin runoja ja Jarmo Kujala luki Larin-Kyöstin runoja. Tauno Kivikankare (harmonikka), Juha Lettinen (rummut, laulu) ja Jarmo Kujala esittivät suomalaisia iskelmiä.

Kolme uutta kunniajäsentä nimitettiin.

Rune Bergström
taloudenhoitaja 1985-1986
toiminnantarkastaja 1997-

Anne Borg
varajäsen 1975-1981
toiminnantarkastaja 1982-

Renée Laurén
puheenjohtaja 2005-2018.

Kaj Kullaa onniteltiin lahjakortilla 80-vuotispäivän johdosta. Kaj oli yhdistyksen ensimmäinen puheenjohtaja ja yksi perustajajäsenistä.

Kemiönsaaren keskuskoulun oppilaat olivat tehneet juhlasaliin upeat koristeet.

Kuvat: Tiiti Mendelin.

Parhain terveisin